e-mail: info@efematic.pl, telefon: +48 504 503 305
Paperless & process automation
Oferowana przez Efematic usługa digitalizacji dokumentów pomoże zmienić papierowe archiwum danych w jego elektroniczny odpowiednik. Przy digitalizacji archiwum korzystamy z profesjonalnych skanerów oraz z oprogramowania KOFAX. Dzięki temu jesteśmy w stanie przy użyciu technologii VRS (Virtual Rescan) zapewnić wysoką jakość obrazów oraz ich korekcję. Przetworzone przez nas dokumenty mają kompaktową wielkość i co najważniejsze umożliwiają przeszukiwanie pełno tekstowe co umożliwia indeksacje ich treści. Przygotowane przez nas archiwum można swobodnie zintegrować z systemami informatycznymi bądź korzystać z niego jako repozytorium plików z udziałem darmowych usług wyszukiwania i indeksacji np. Windows Desktop Search.
Standardowy proces digitalizacji wygląda następująco:
Najważniejsze cechy:
Standardowy proces digitalizacji wygląda następująco:
- Przygotowanie dokumentów do skanowania
- Skanowanie z użyciem algorytmów podwyższenia jakości dokumentów
- Rozpoznawanie tekstu (OCR)
- Tworzenie pliku przeszukiwanego archiwum (PDF)
- Eksport danych (zasobów dyskowych, systemów informatycznych)
- Indeksacja danych w wyszukiwarce pełno tekstowej
Najważniejsze cechy:
- Elektroniczne archiwum w formie plików PDF
- Możliwość przeszukiwania pełno-tekstowego
- Kompaktowa wielkość
- Wysoka jakość zeskanowanych dokumentów